قالب وبلاگ

سایت رسمی حسابداری و حسابرسی
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

بسیاری از ارسال کنندگان ایمیل مایل هستند از خوانده شدن ایمیلشان با خبر شوند چون بارها اتفاق افتاده که ایمیلی ارسال شده ولی جوابی نیامده در چنین مواقعی ارسال کننده ایمیل هیچگونه اطلاعی از وضعیت ایمیل ارسال شده ندارد . آیا ایمیل به دست گیرنده رسیده است ؟ آیا ایمیل خوانده شده یا چرا گیرنده ایمیل جوابی نفرستاد ؟ اینگونه سوالات و سوالاتی شبیه به این بعد ارسال ایمیل گریبانگیر بسیاری از ما بوده ولی راه حل این مشکل چیست ؟

سایت http://bigstring.com این مشکل را به طور کامل حل کرده به گونه ای که شما با استفاده از امکانات این سایت نه تنها دیگر با مشکل فوق مواجه نخواهید شد بلکه امکانات زیر را به رایگان در اختیار خواهید داشت :

1 - ( Self-Destructing Email ) امکان ارسال ایمیلی که خود به خود بعد مدت مشخصی که شما مشخص می کنید ( یک دقیقه , دو دقیقه , سی ثانیه , شصت ثانیه ) نابود می شود ! ( با جلوه های فانتزی چون آتش گرفتن ( Fire ) , کم رنگ شدن ( Fade ) ( محو شدن ) , خاموش و روشن شدن ( Blink ), پریشانی ( به دلیل ترس از مخابرات ) ( Drunk )

2 - ( Recallable/Erasable Email ) ارسال ایمیلی با قابلیت فراخوانی بعد ارسال یا با قابلیت پاک شدن ایمیل در تاریخ مشخص یا  مشخص کردن تعداد دفعاتی که ایمیل مشاهده می شود !

3 -  ( Non-Forwardable Email ) فرستادن ایمیلی که بعد رسیدن به دست گیرنده به هیچ وجه به آدرس دیگری فوروارد نمی شود !

4 - ( Non-Printable/savable Email ) ایمیلی که به هیچ وجه قابلیت پرینت یا ذخیره شدن را ندارد .

5 - ( Advanced Email Tracking ) تنظیمات پیشرفته تشخیص مسیر ایمیل های ارسالی و دریافتی !

6 - ( Masquerading ) پنهان ماندن هویت ارسال کننده ایمیل

7 - ( Secure Email ) ارسال ایمیل بسیار امن ( با قابلیت پسورد گذاری روی ایمیل ارسال شده ! )

8 - امکان ارسال ایمیل با استفاده از کد نویسی ( کدهای HTML ) با این خصوصیت می توان ایمیل های فارسی ( یونیکد ) بسیار زیبا فرستاد .

8 - ( Video Email ) امکان ارسال ایمیل ویدیویی

9 - ( Unlimited Storage ) فضای ذخیره سازی نامحدود برای ایمیل های شما !

10 - ( Advanced Anti Spam and Anti Virus ) ضد ویروس و ضد اسپم

11 - ( Large Attachment Capacity ) امکان پیوست کردن فایلی با حجم بالا به ایمیل ارسالی



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1234
|
امتیاز مطلب : 50
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

مقالات مفید در زمینه کامپیوتر و تجارت الکترونیکی:

 25- سفر و سايت های توريستی در ايران

1- طراحی سایتهای تجارت الکترونیکی

26- معرفى بزرگ ترين دايره المعارف اينترنتى

2- طراحی سایتهای داینامیک و مزیتهای آنها

27- معرفى مردان در سايه IT کشور!

3- بهره گیری از آمار ترافیک سایت

28- نقش فن آورى اطلاعات در مديريت ريسك

4- رتبه بندی سایتها در موتورهای جستجوگر

29- وب دنياى ورود به اينترنت

5- دلایل اهمیت وب سایت در تجارت الکترونیک

30- راه هايى آسان براى جلب مشتريان به سايت

6- نکات مهم در تجارت الکترونیکی

31- استفاده از آمار بازدیدکنندگان یک سایت

7- اهمیت تبلیغات در اینترنت

32- ثبت سایت در موتورهای جستجوگر

8- سایتهای مختلف آموزش کامپیوتر

33- اصول طراحي صفحات وب

9- فاکتورهای اساسی برای انتخاب یک میزبان اینترنتی

 

10- پیدا کردن رسانه تبلیغاتی مناسب برای سایت شما

 

11- تاثیر طراحی سایت بر رتبه آن

 

12- لیست برخی از موتورهای جستجوگر ایرانی

 

13- روش ارتقا سایت در موتورهای جستجوگر

 

14- محبوبیت یک سایت در وب

 

15- شرایط یک میزبانی وب مناسب

 

16- افزایش بازدید کنندگان سایت

 

17- راه ميانبر براي تسريع كسب درآمد در تجارت الكترونيك

 

18- نقاط ضعف وب سایت شما

 

19- چگونه یک طرح تجاری تنظیم کنیم؟

 

20- چگونه Adwords گوگل را قدرتمند آغاز کنید؟

 

21- ده قدم براي افزایش ترافیک وب سايت

 

22- لیست سیاه موتورهای جستجو

 

23- راهنمایی برای انتخاب یک (Domain Name)

 

24- یک استراتژی مهم برای موتورهای جستجوگر



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1200
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

هرزنامه چیست؟ شاید از میان‌ آنان‌ كه‌ درگیر این‌ کار با اینترنت و ایمیل شده‌ اند هنوز خیلی‌ ها باشند كه‌ دقیقاً ندانند هرزنامه چیست‌.

در بین‌ استفاده‌ كنندگان‌ معمولی‌ اینترنت‌، هرزنامه به‌ این‌ صورت‌ ساده‌ تعریف‌ می‌ شود كه‌ «هرزنامه چیزی‌ نیست‌ جز نامه‌ های‌ الكترونیكی‌ ناخواسته‌ یا .UNSOLICITED EMAILS» متاسفانه‌، همانط‌ور كه‌ می‌ بینید این‌ تعریف‌، آنقدرها تعریف‌ به‌ جا و دقیقی‌ نیست‌ . اگر این‌ تعریف‌ ساده‌ درست‌ بود برای‌ ما كه‌ می‌ خواهیم‌ از بوجود آمدن‌ و گسترش‌ یافتن‌ هرزنامه به‌ نحوی‌ جلوگیری‌ كنیم‌ باید پیش‌ از ارسال‌ هر نوع‌ نامه‌ الكترونیكی‌ای‌ به‌ مخاط‌ب‌ (یا مخاط‌بین‌) خود، با آنها قبلاً (به‌ شكلی‌، مثلاً تلفنی‌) تماس‌ بگیریم‌ و از او (یا ایشان‌) بپرسیم‌ كه‌ آیا می‌ توانیم‌ برایشان‌ نامه‌ الكترونیكی‌ ارسال‌ كنیم‌ یا اینكه‌ خیر.

در سالهای‌ اخیر، تعریف‌ دیگری‌ نیز مطرح‌ شده‌ است‌. برخی‌ می‌ گویند كه‌ هرزنامه (SPAM) یعنی‌ نامه‌ های‌ الكترونیكی‌ ای‌ كه‌ از منابع‌ نامشخص‌ و یا ناشناخته‌ ارسال‌ و دریافت‌ می‌ شود. نظ‌ر شما چیست‌؟ به‌ نظ‌ر من‌، این‌ هم‌ غلط‌ است‌. من‌ در سایت‌ خودم‌ هر روز تعداد بسیاری‌ نامه‌ الكترونیكی‌ دریافت‌ می‌ كنم‌. این‌ نامه‌ ها ، اگر چه‌ از افرادی‌ ناشناخته‌ به‌ دستم‌ می‌ رسد، و اكثراً نیز علیرغم‌ میل‌ باط‌نی‌ و درخواست‌ من هستند، اما هرزنامه هم‌ نیستند. خیلی‌ ها معتقدند كه‌ هرزنامه همین‌ نامه‌ های‌ الكترونیكی‌ ای‌ است‌ كه‌ خیلی‌ ساده‌ به‌ نحوی‌ باعث‌ رنجش‌ و ناراحتی‌ مان‌ می‌ شود. این‌ تعریف‌، هنوز نمی‌ تواند هرزنامه را آن‌ ط‌ور كه‌ مورد نظ‌ر ماست‌ تعریف‌ كند. گاهی‌ اوقات‌ شنیده‌ ایم‌ كه‌ هرزنامه اشاره‌ دارد به‌ آن‌ دسته‌ از نامه‌ های‌ الكترونیكی‌ ناخواسته‌ ای‌ كه‌ به‌ صورت‌ «انبوه» برای‌ افراد یا موسسات‌ ارسال‌ می‌ شود. این‌ تعریف‌ نیز، تعریف‌ بدی‌ نیست‌ و بیشتر به‌ آنچه‌ مورد نظ‌ر ماست‌ نزدیك‌ شده‌ است‌ اما كماكان‌ نمی‌ تواند تعریف‌ كامل‌ و دقیقی‌ از هرزنامه باشد چرا كه‌ فرض‌ كنید شما با سازمان‌، بانك‌، شركت‌ یا فردی‌ كار می‌ كنید، شما آدرس‌ پست‌ الكترونیك‌ خود را به‌ آنها می‌ دهید اما هیچگاه‌ از آنها نخواسته‌ اید كه‌ برایتان‌ نامه‌ الكترونیكی‌ بفرستند. اماچون‌ گاهی‌ اوقات‌ این‌ یك‌ نوع‌ اجبار است‌ و بعضی‌ وقتها هم‌ توفیقی‌ است‌ كه‌ گاه‌ گاه‌ از ط‌رف‌ های‌ كاری‌ و تجاری‌ خود با خبر شوید، پس‌ بنابر این،‌ این‌ نوع‌ نامه‌ ها را تحمل‌ می‌ كنید و آنها را هرزنامه نمی‌ دانید. پس‌ این‌ تعریف‌ هم‌ كامل‌ نیست‌.

پس‌ هرزنامه چیست‌؟ در اینترنت، مقوله‌ اخلاق‌ و رعایت‌ آن‌، مقوله‌ ای‌ دیگر است‌. موضوع هرزنامه ، به‌ نوعی‌ از حیطه‌ امور فنی‌ خارج‌ می‌ شود و وارد دنیای‌ موضوعات‌ اخلاقی‌ می‌شود. موضوع‌ هرزنامه به‌ عقیده‌ كارشناسان‌ و دست‌ اندركاران‌ فعالیتهای‌ اینترنتی‌ و حرفه‌ ای‌ های‌ آن‌، بیشتر موضوعی‌ اخلاقی‌ است‌. شخصاً با این‌ تعریف‌ موافق‌ ترم‌ كه‌ نامه‌ های‌ الكترونیكی‌ می‌ توانند به‌ دو دسته‌ تقسیم‌ شوند: «اخلاقی‌ و غیر اخلاقی‌» اما آن‌ دسته‌ از نامه‌ های‌ الكترونیكی‌ كه‌ به‌ صورت‌ «انبوه‌ یا BULK» یا «MASS» برای‌ دهها، صدها، هزاران‌ و یا حتی‌ گاهی‌ میلیونها نفر بر روی‌ اینترنت‌ ارسال‌ می‌ شود اصط‌لاحاً و قطعاً كاری‌ غیر اخلاقی‌ است‌ و اكثراً هم‌ حاوی‌ مطالبی‌ غیر حرفه‌ ای‌، خام‌، غلط‌، بی‌ محتوا و وقت‌ تلف‌ كن‌ هستند كه‌ در واقع‌ می‌ توانند مثال‌ مشخصی‌ باشند برای‌ تعریف‌ كوتاه‌ اما جامع‌ ما از مقوله‌ ای‌ به‌ نام‌هرزنامه ، كه‌ هرزنامه همانا نامه‌ های‌ الكترونیكی‌ انبوه‌ و غیر اخلاقی‌ای‌ هستند كه‌ برای‌ افراد به‌ صورت‌ ناخواسته‌ ارسال‌ می‌ شوند و موجبات‌ ناراحتی‌ و انزجار گیرندگان‌ آنها را فراهم‌ می‌ كنند.

نامه‌ های‌ اخلاقی‌، نامه‌ هایی‌ هستند كه‌ ارسال‌ كننده‌ آنها مشخص‌ و معتبر است‌ و جزئیات‌ موجود در HEADER پیام‌ های‌ الكترونیكی‌ آنها كاملاً درست‌ و بدون‌ خدشه‌ است‌. پیام‌ هایی‌ كه‌ هرزنامه تلقی‌ می‌ شوند، پیام‌ هایی‌ هستند كه‌ در آنها ارسال‌ كننده‌ پیام‌ نامشخص‌ و گمنام‌ است‌ و یا اینكه‌ HEADER این‌ گونه‌ نامه ‌ها اساساً مخدوش‌، جعلی‌ و ساختگی‌ است‌، به‌ ط‌وری‌ كه‌ نمی‌ توان‌ ارسال‌ كننده‌ آنها را تشخیص‌ داد و یا اینكه‌ رد آنها را دنبال‌ كرد و در چنین‌ حالتی‌، حتی‌ اگر پیام‌، فقط‌ و تنها یك‌ پیام‌ هم‌ باشد كه‌ برایتان‌ ارسال‌ می‌ شود، یعنی‌ اگر به‌ صورت‌ انبوه‌ و گروهی‌ هم‌ ارسال‌ نشده‌ باشد، از نظ‌ر ما، آن‌ پیام‌ هرزنامه است‌. نامه‌ هایی‌ كه‌ ارسال‌ كنندگان‌ آنها رعایت‌ اصول‌ اخلاقی‌ را كرده‌ اند، نامه‌ هایی‌ هستند كه‌ اگر به‌ صورت‌ گاهنامه‌، ماهنامه‌ یا خبرنامه‌ ارسال‌ می‌ شوند، گیرندگان‌ براحتی‌ و بدون‌ دردسر و دغدغه‌ می‌ توانند از آن‌ فهرست‌ خارج‌ شوند. متاسفانه‌ برنامه‌ نویسانی‌ آمده‌ اند و برنامه‌ هایی‌ نوشته‌ اند كه‌ مانند روبات‌ از سایت‌ وبی‌ به‌ سایت‌ دیگر می‌ روند و به‌ قول‌ معروف‌ آدرس‌ های‌ پست‌ الكترونیكی‌ مردم‌ را - كه‌ برای‌ تماس‌ های‌ ضروری‌ و كاری‌ بر روی‌ صفحات‌ اینترنتی‌ خود قرار داده‌ اند - از روی‌ صفحات‌ و سایتهایشان‌ جمع می‌ كنند كه‌ اصط‌لاحا” به‌ این‌ نوع‌ برنامه‌ ها EMAIL HARVESTERS می‌ گویند. استفاده‌ از اینگونه‌ برنامه‌ ها، كاری‌ غیر اخلاقی‌ است‌ و استفاده‌ كنندگان‌ از این‌ گونه‌ برنامه‌ ها، مسلماً نامه‌ هایی‌ كه‌ به‌ این‌ سوی‌ و آن‌ سوی‌ اینترنت می‌ فرستند، چیزی‌ جز هرزنامه نیست‌ و این‌ كار، همانا نادیده‌ گرفتن‌ حقوق‌ دیگران‌ است‌.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1262
|
امتیاز مطلب : 32
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

معمولا برای دانلود فایلهای مختلف از اینترنت از ابزارهایی به نام دانلود منیجرها استفاده می کنیم. این ابزارها گستردگی و تنوع بسیار زیادی پیدا کرده اند. مثل download accelerator  یا  internet download manager  یا flashget و ….

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که می خواهید فایلی را بدون استفاده از دانلود منیجرها دانلود کنید. این امر می تواند به دلایل مختلف باشد. مثلا شما نرم افزار دانلود منیجر ندارید. یا دلیل دیگر اینکه شما در حال دانلود از سایتهای هستید که به شما لینک مستقیم و امکان استفاده از دانلود منیجر را نمی دهند. مثل رپیدشیر. فرض کنید فایل مورد نظر شما بسیار بزرگ باشد و با توجه به وضعیت وخیم اینترنت در ایران در طول مدت زمان دانلود چند باری هم اینترنت قطع می شود. در این شرایط چه کار می کنید؟ در این پست یک ترفند بسیار ساده را معرفی می کنم که با استفاده از آن می توانید دانلود فایلها را با توجه به مقدار دانلود شده از ادامه آن پیگیری کنید. برای اجرای این ترفند شما حتما باید از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید. وقتی یک فایل مثلا ۵۰ مگابایتی را دانلود می کنید. فرض کنید ۴ مگابایت را دانلود کرده اید که به یک باره دانلود تمام می شود. در این حالت به انتهای اسم فایل دانلود شده این حروف را اضافه کنید: part. بعد از این کار دوباره عملیات دانلود کردن را از ابتدا انجام دهید. مشاهده می کنید که دانلود شما به جای صفر از ۴ مگابایت شروع می شود. فقط یادتان باشد برای استفاده از این ترفند نباید حافظه مرورگر فایرفاکس را پاک کرده باشید. من خودم برای دانلود فایلهای بزرگ از رپیدشیر از همین روش استفاده میکنم.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1193
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

یکی از توانمندی هایی که نرم افزار Microsoft Outlook برخوردار است و اکثر کاربران از آن بی خبرند ، قابلیت ارسال ایمیل صوتی یا Voice Mail است. با استفاده از این روش شما میتوانید یک پیغام صوتی را ظبط کرده و برای فرد مقابل ارسال کنید. سپس او میتواند پیغام شما را به شکل صوتی دریافت کند.

برای این کار:
ابتدا نیاز است تا پیغام صوتی خود را ضبط کنید. بدین منظور میتوانید از Recorder خود ویندوز استفاده کنید. از منوی Start وارد All Programs شده ، سپس از شاخه Accessories و سپس Entertainment بر روی Sound Recorder کلیک کنید. اکنون از طریق میکروفون پیام خود را بخوانید و توسط برنامه ضبط و ذخیره سازی کنید. حجم فایل صوتی کم خواهد بود.
اکنون نرم افزار Outlook را اجرا کنید.
وارد صفحه مربوط به ارسال ایمیل شوید. اکنون از نوار بالا و منوی Insert روی قسمت File کلیک کنید. حالا فایل صوتی خود را انتخاب کنید و روی دکمه Insert کلیک کنید.
حال میتوانید متن نامه را نیز وارد کرده و ایمیل را ارسال کنید.

اکنون پیام شما همراه فایل صوتی به شکل Voice Mail برای فرد مورد نظر ارسال میشود. در صورتی که خود فرد دریافت کننده نیز از برنامه Outlook و امثالهم استفاده کند به محض مشاهده ایمیل میتواند پیغام صوتی را بشوند. در غیر این صورت پیغام صوتی به شکل یک فایل پیوست برای فرد مورد نظر قابل دریافت است.



:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1285
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()